tröttis

Hej!

Gud vad jag känner mig trött idag. Har fått vara skönt att sova ut lite iallafall. Sofie & jag kom hem klockan halv 6 imorse så ni kan ju förstå hur slitna vi var med tanke på att vi typ varit vakna i ett dygn. På Sebbes landställe fick man ju knappt någon sömn! Igår så var jag dålig med bloggandet men vi var hemma hos Tomas och hade det trevligt. När vi var påväg hem så träffade vi två killar på bussen som ville att vi skulle hänga med hem till dom & baka våfflor åt dom. Haha, riktigt sköna killar var det iallafall!

Ikväll så ska jag hem till Matilda men först ska jag till täby c med Sofie och köpa något till Matilda som fyller år i helgen. Egentligen ska vi ge något annat men med tanke på att Malin kommer hem från Grekland i helgen och jag åker till Grekland så blir det lite svårt att göra något alla tjejer tillsamans som hon ska få ikväll. Det får bli när jag kommer hem istället :)

Sitter just nu i skuggan & har det skönt. Igår frågade pappa "Vad använder du för solskydd nu?" jag svarade "Inget?, jag blir aldrig bränd i Sverige" Tror ni inte att jag är bränd på kvällen sen eller? haha, inte bra, inte bra så nu har jag smörjt in mig lite i ansikte för jag är nästan 100 på att jag kommer somna här ute.

Här är lite bilder från kvällen på Sebbes land;

Påvägen in. Sofie, Sarie, Sanna & jag


Denny & Sarie

Sebbe, Sanna,  Leidan & Timmy

Sarie, jag & Denny

Sanna & jag


Linnea & Sebbe


Jag, Sarie & Sofie


Jag & Vincent


SötSofie


Timmy & Joakim


Den lååånga vägen hem. Matilda & Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0