Täby centrum

Morning! Gick såklart inte upp som jag egentligen skulle. Tåget som gick för mer än en timme sedan var det meningen att vi skulle ta. Haha, jag förstår mig verkligen inte på mig ibland- säger saker men gör en annan. Meningen med att åka tidigt var ju för att både hinna shoppa och sola men det ska vi nog hinna med ändå. Det som ska handlas idag är sololja och skor iallafall, sen får vi se vad jag hittar mer. Jag är verkligen en såndär jobbig människa som måste hitta på saker hela tiden på Sommarlovet. Jag kan verkligen inte bara ligga hemma flera dagar & kolla på film eller sova bort dagen, då försvinner ju hela sommarlovet iväg? Väldigt typiskt också att min bästa kompis är en sån som oftast vill ligga hemma, haha

Nu måste jag fixa iordning mig lite. Lägger upp lite bilder sen på shoppingen & kvällens outfit. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: emma

Kikar in =)

2009-06-23 @ 11:20:12
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Arnkvist

"jag förstår mig verkligen inte på mig ibland- säger saker men gör en annan"



-Aa typiskt dig :)

2009-06-23 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0