Strawberries and chocolate

Nu är jag hemma igen efter en jätte mysig kväll hemma hos Matilda. Det var jag, Matilda, Sofie, Linnea och Johan som gottade oss och kollade på american pie.

Kvällens höjdpunkt var nog när Johan låste in sig på toaletten. Den dörren har alltid krånglat och jag har själv blivit inlåst där en gång. Haha, iallafall så brukar man komma ut därifrån efter ett tag genom Matildas hjälp men den här gången var han faktiskt fast på riktigt. Vi provade alla medel som fanns; skruva bort handtaget, sparka upp dörren och dyrka upp den men jag tror knappast att vi gjorde det lättare för honom att komma ut- snarare svårare. Det roliga är ju också att det inte går att komma ut genom fönstret. Efter att ha ringt några samtal bestämde vi oss för att fråga grannen om en kofot. Vi kom tillbaka med en granne som hjälpte oss att få upp dörren och ut kom Johan lika glad som innan. Hade det där varit jag så hade jag nog fått panik av att ha suttit så länge inlåst. Tror han satt där i kanske lite mer än en halvtimme. Jag tror nog Matilda bör skaffa sig en ny dörr med ett lås som FUNKAR!

Efter incidenten på toaletten så slog vi oss ner i soffan med ananas, jordgubbar och banan toppat i choklad med en rolig film. Hoppas ni hade en lika trevlig kväll!                                                   
  


Kommentarer
Postat av: Pirre

(Y) =)

2009-06-23 @ 01:26:20
URL: http://myspirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0