Sommarmys

Nu är jag hemma igen efter en jätte mysig dag i Vaxholm med Sarie & Elin. Tråkiga Sofie bangade! Hon stannade hemma och sov istället vilket hon inte skulle ha gjort för Sarie & jag raggade upp ett par sköna grabbar som vi spelade beach volley med medan Elin låg & solade. Haha, det var lite pinsamt för mig med tanke på att Sarie spelar volleyboll så hon är ju trots allt bra på det fast jag tycker faktiskt att det gick ganska bra för att vara mig ändå! :D När vi skulle hem sen så erbjöd dom sig att skjutsa oss till Danderyd. SKÖNT! Jag kan ju säga att det gick liiite snabbare än om vi hade åkt kommunalt. Tack ska ni ha!

Imorgon ska jag till Grekland & jag har inte ens börjat packa så funderar på att gå upp och göra det nu. Senare ikväll så ska jag nog hitta på något med tjejerna som är hemma. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra än men vi hittar nog på nått kul :) Nu ska jag upp & packa så vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0