Sol & bad

Hej!

Idag så blev det varken Vaxholm eller Elin. Vi drog istället till ett bad i Täby och hade det jätte mysigt med musik, sol och bad.  Tror det var mitt första dopp för iår faktiskt, skönt var det!

Jag såg en kille som hade skitsnygga badshorts som var vit- och blårandiga men det tyckte ingen annan av tjejerna att han hade. Dom tyckte att de såg fyrkantiga ut & kallade honom Spongebob Squarepants, hahahhaha!

Ikväll ska vi hem till Matilda och kolla på film. Påvägen hem köpte jag jordgubbar som vi ska doppa i hennes chokladfontän. Mums filibabaaa. Nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas man fick någon färg!

                                               


Kommentarer
Postat av: vesna

njaam :D

2009-06-22 @ 19:59:45
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0