Kväll med Sarah

Kom hem för ett tag sen. Satt i byggkassan hela dagen. Det händer aldrig något där, knappt några kunder heller så jag satt & läste tidningen och smsade med Matilda som också jobbade, haha. Efter jobbet skulle inte min buss gå förrän om 50 min så jag gick in lite på H&M och kollade. Kom sedan ut därifrån med en tunika, diadem och hårspännen.

 

Diadem: 39.50kr
Hårspännen (2st): 29.50kr
Tunika: 199kr


Ikväll så blir det filmmys med Sarie. Både hon och jag är trötta så vi vill tjocka oss & kolla på en bra film. Vet inte var brorsan är någonstans men pappa är iallafall & kollar på bio så just nu är jag ensam hemma. Tänkte äta lite taco's innan om det finns något skal/bröd *hoppas*. Jag är verkligen jätte hungrig så ska nog gå ner och börja med maten snart. See you lateer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0