Klänning & landställe

Hej! Nu är jag duschad & klar för att bege mig till Sebbes landställe. Drar med mig tjejerna & han är där med grabbarna så jag hoppas på att det blir kul!

Idag har jag shoppat lite i Täby C med Sarie och Elin. Hittade ett par snygga skor och åt på mcdonald's. Efter det drog vi hem till Elin och solade å badade. Vet inte om jag blev någe brun, det var ju lite molnigt idag.. :( När jag kom hem så hade jag fått ett brev från posten, jag cyklade upp till ICA på brorsans gamla cykel & hämtade ut paketet. Det var min klänning från Nelly och tur som jag hade så passade den :) Jag hade tänkt mig en helt annat outfit ikväll men det är fint väder så den här klänningen får det bli!

Nu hinner jag inte blogga mer, måste packa väskan och sprínga till bussen. Vi hörs imorgon, då slänger jag upp en bild på skorna jag köpte också!





 

Kommentarer
Postat av: Randy

Åh vad söt klänning =)

2009-06-23 @ 23:00:51
URL: http://randys.se
Postat av: Arnkvist

Aw fin =)

2009-06-25 @ 11:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0