Impulsblogg

Hallå!

Fick för någon minut sen en impuls att jag ville starta en blogg. Och ja.. nu sitter jag här med min nya blogg utan att ha någon aning om vad jag håller på med(?) Det här ska nog gå bra. Ska bli skönt att skriva av sig lite :)

Varför jag valde just namnet "Klarafinas" var för att "Klarafina" var upptaget. Och ja, end of story! Haha, nejmen min morfar kallar mig Klara Fina så jag tyckte det var lite gulligt.

Nu ska jag försöka se hur man kan få den här bloggen snygg, så välkomna alla mina (än så länge) 0 besökare! :)

Kommentarer
Postat av: Arnkvist

Hej där. Ramlade in på din blogg och tänkte att jag måste skriva en rad.



Du verkar vara en riktig snärta. Ska följa din blogg som en bibel.



Hej så länge!

2009-06-20 @ 23:52:06
Postat av: Sarie

haha NAW vilken fin kommentar

2009-06-21 @ 16:12:15
URL: http://sarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0