Home sweet home

Nu är jag äntligen hemma igen efter typ tre timmars äventyr. Igår var jag på min kompis landställe med tjejerna. Det var verkligen en jätte rolig kväll med bastu, bad och knappt någon natts sömn.

Kvällen började såklart med att vi missade bussen. Självklart så var det sista bussen som gick så vi fick åka omvägen genom stan till märsta som tog typ 1 timme längre, haha. När vi var i märsta så skulle vi egentligen åka buss men Sebbe sa att det var bäst om vi tog taxi därifrån ettersom han påstod att vi NTE ville gå den långa biten från bussen till huset. Dum som han är så hade han inte sagt det innan så vi hade ju knappt några pengar på oss. Vi skramlade ihop lite slantar alla tjejerna så betalade killarna resten eftersom dom envisades med att vi skulle åka taxi.

Huset låg verkligen mitt ute i ingenstans & hade en liten damm framför sig som Sebbe menade att vi skulle bada i, det gjorde vi också och slängde även i Sarie som aldrig hoppade i själv. Efter flera dopp och bastu- besök så gick Sofie & jag upp och duschade av oss lite. Kvällen fortsatte med musik och dans. När folket började bli trötta och ville sova så var inte det så lätt med tanke på att en viss person som börjar på S och slutar på ebastian inte kunde hålla käften. Han pratade verkligen non-stop i 3 timmar innan han klockan 5, halv 6 bestämde sig att det var dags att sova. Tack för det Sebbe! :)

Idag var det egentligen meningen att vi skulle vara kvar och sola där men vi var vekligen så döda och ville hem så vi tog vårat pick och pack & vandrade till bussen. Det var inte en liten bit att gå kan jag berätta för er, jag tror det tog oss en timme att komma till den "stora" vägen där vi sen fick skjuts av en snäll farbror upp till arlanda där vi kunde ta bussen till märsta & sen hem därifrån.

Väl hemma så hoppade jag in i duschen & sitter nu ute i skuggan på tomten. Klarar varkligen inte av solen idag! Ont i fötterna har jag också. Jag gick barfota eftersom det var så himla varmt så nu är dom helt ömma och det har bränt fast asfalt på dom, hahah.

Här är en bild på skorna jag köpte igår;

Köpta på Jarmeus för 500kr.

Ikväll så borde jag egentligen ta det lugnt men Sofie och jag tänkte dra till Tomas som är ensam hemma. Han skulle ha lite folk där & det är ju faktiskt Sommarlov så det är bara att åka dit! Hoppas ni fick en lika trevlig kväll som mig igår. Lägger upp lite bilder från kvällen senare.


 

Kommentarer
Postat av: vesna

snygga =)

2009-06-24 @ 20:26:46
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: EbbaEbba

fin header, har du gjort alldelese själv?

2009-06-24 @ 21:27:16
URL: http://smaller.blogg.se/
Postat av: Randy

Åh vad snygga skor =)

2009-06-25 @ 12:40:38
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0