Hemmakväll

Lite fint fick jag ju till det på bloggen tycker jag. Krånligt med alla koder & sånt, jag förstår verkligen inte hur jag ska få in en header här. Kollade på lite blogg-design sidor men jag fattar ju verkligen ingenting. Antingen är det dom som förklarar dåligt eller så är det jag som är dum. Tippar nog mer på att det är jag som är dum :) 

Ikväll blir det hemmakväll eftersom jobbet ringde idag & frågade om jag ville jobba imorgon. Javisst sa jag eftersom det är 100% OB på söndagar. I och försig så var inte tiden så bra, 08-13. Länge sedan jag gick upp så tidigt! Tur att man får pengar..

Kvällen kommer väl att bestå av bloggtittande och fortsatt försök till design på bloggen (vi får se hur bra det går med det) Nu ska jag fundera på hur jag ska göra om bloggen. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0