Good morning

God morgon!

Nu sitter jag här & äter gårdagens middag till frukost, pastasallad med tzatziki. GOTT! Idag ska jag jobba. Men som tur är bara till kl 13. Brukar alltid jobba kvällar men tycker det känns skönare att gå upp såhär tidigt och sen ha hela dagen på sig att göra massa annat skoj.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Stan kanske? Det beror på hur vädret ser ut. Är det bra väder kanske man ska slinka förbi madde så man kan sola & bada, är det dåligare väder kanske man drar in till täby eller stan. Måste hem emellan iallafall, orkar inte åka direkt efter jobbet. Synd att det är söndag idag, bussarna går så sällan. Egentligen behöver jag bara ta en buss till jobbet men eftersom dom slutar gå typ kl 17 på söndagar så måste man byta och hålla på.. Men men ibland måste man kämpa för att få lite pengar :)

Nu måste jag nog börja klä på mig, mitt tåg går om en halvtimme! Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0