Sliten men lycklig

Inatt kom jag hem igen efter en grymt rolig vecka i Hultsfred. Jag har träffat så galet många roliga människor & skaffat mig massa nya kontakter!

Första dagen vi kom dit så bodde vi med Elins kusin men efter att min brorsa visat oss hans sköna camp med göteborgarna så flyttade vi ner till dom i "träsket" istället. Vi gick & bar på vårat tält i ösregnet och när vi skulle vila så satte vi bara ner tältet på halva grusgången och halva gräset & hoppade in. Det tog tre sekunder innan folk gick förbi & sa "man lär ju dra upp sitt tält här" & "skönt att sova på stenar".. ja, det visar väl hur dumma vissa människor är? haha.

Första kvällen var skitkul (precis som alla andra kvällar) men då träffade vi våra kära umeåvänner som vi träffade lite då & då under hela veckan. Det var nog dom & våra göteborgcampare som vi höll oss till mest hela veckan.

Haha alltså, jag kommer ALDRIG kunna berätta hur mycket saker vi har upplevt den här veckan. Det gååår bara inte. För det första vet jag inte vad jag ska välja ut & för det andra orkar jag nog inte skriva så mycket. Men det räcker väl med att säga att det här har varit en av de rooligaste veckorna i mitt liv? HELT KLAR!!

Sista dagen trodde jag faktiskt att vi skulle vara slitnare & längta hem, men istället så kände jag "Fan vad jag läängtar till nästa år igen".  åhh, ni fattar inte hur kul jag & Elin har haft det. Alla dagar, människor, kvällar, band & nätter, ALLT har varit så himla underbart.

Men nu är jag hemma igen iallfall. SJUKT SLITEN MEN SJUUUKT JÄVLA LYCKLIG!


När The killers spelade. Feelgood känsla!

Kommentarer
Postat av: Mattias Arn

Nu är du av med festival-oskulden :)

2009-07-12 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0