sleeper

Jag har en otroligt tråkig unge bakom mig som heter Madeleine & som bara ligger å sover. Själv förstår jag inte hur jag kan vara vaken nu. Innan jag åkte till Grekland så var jag tvungen att sätta klockan på 12 för att inte sova bort hela dagen. Jag gick även & la mig runt 3- halv 4 inatt så jag borde ju egentligen sova lite längre (?)

Igår skulle vi egentligen kollat på "What Happens In Vegas". Det var länge sen jag såg den så jag var verkligen taggad på att se den. När vi kommer hem till mig så finns SJÄLVKLART inte skivan i fodralet. Varför kollar man inte sånt direkt bara? Haha. Det fick bli klassikern "Mean Girls" istället men den är ju otroligt skön den med :)

Den tråkiga ungen bakom mig somnade igår efter kanske 20min av filmen. Själv satt jag vaken, kollade klart på filmen & satte mig sen vid datorn för att uppdatera min status som datanörd.

  


Idag så blir det shopping med Elin inför Hultsfred. Jag måste fortfarande köpa någon form av liggunderlag, stövlar, väska & någon regnklädergrej. Tror även att lille Sarie ska joina oss på denna shoppingtur!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* okej vad kul :D idag har jag varit på sjukhuset och tagit bort stygn :/



Ska vi följa varandra via bloglovin ? ;) Lägg till mig så lägger jag till dig :D

2009-07-06 @ 12:05:29
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: sanna

fin blogg ! :)

2009-07-06 @ 14:11:01
URL: http://cherrysanna.blogg.se/
Postat av: Elin

means gilrs tröttnar jag aldrig på :)

trevlig måndag! =)

2009-07-06 @ 15:44:49
URL: http://zelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0