Shopping & Mcdonald's

Idag blev det shopping i stan med Sarie. Vi kollade runt i lite affärer för att sedan möta upp Jacob & Calle för en dejt på Mcdonald's, mumsfilibabbaa. Efter det kikade vi runt lite till men eftersom det är Söndag så stängde allt vid 5tiden så då fanns det inget annat än att bege mig hemåt.

Idag köpte jag tre stycken tröjor & ett halsband. Allting på REA så jag känner mig riktigt duktig!


Två likadana tröjor med luva i olika färger 250kr 125kr /styck från Monki
En tshirt med svarta knappar 150kr 75kr från Monki
Halsband 89kr 30kr från Ur & Penn
Solbrillorna är köpta i Grekland för ungefär 160kr


Jag får faktiskt ta & köpa mig en egen kamera snart. Använder mammas just nu men borde egentligen ha en egen. Älskar att fota när man är ute med vänner & sånt. Vill ju helst ha en systemkamera men den kommer man ju bara slarva bort & de är ju även ganska klumpiga att gå runt med. På Hultsfred ska jag & Elin köpa med oss engångskameror. För det första så får man dem i riktiga bilder så man kan göra ett litet album & för det andra så har den inga batteri som tar slut. Tror även att man kan få in dom på datorn om man går till en fotoaffär också, det visar sig!

Ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än. Tror det blir jag, Sarie, Madde & Elin som hittar på något iallafall. Alla andra flickor är out of town :/ Vi kanske kan åka förbi Peter som skulle ha några kompisar förbi, frågan är om man orkar åka den långa vägen dit! Ett annat alternativ är att Calle styr upp en filmkväll hemma hos sig. Det är ju här i krokarna så det kanske är något! Annars vet jag inte. Kanske blir att jag bara är med Madde ikväll :) Ett tag sen jag träffade min lilla bäste vän känner jag!

Hoppas ni får en trevlig kväll så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Elin

snygga plagg tjejen =) älskar de rosa glajjorna!

kram<3

2009-07-05 @ 19:38:30
URL: http://zelin.blogg.se/
Postat av: Sina

Jag lyckas aldrig hitta nåt på rea.. haha.. du måste ge mig några bra tips :)

2009-07-05 @ 20:50:51
URL: http://verklighetsdikt.blogg.se/
Postat av: Sina

haha :) ska ta å göra det.. vart i Greekland var du?

2009-07-05 @ 21:00:03
URL: http://verklighetsdikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0