Saknas

Justdet.. min nya vita tunika från H&M som jag bloggat om tidigare försvann ju från hotellrummet!? Lite tråkigt med tanke på att jag använde den kanske 1 gång. :(

Jag undrar om den inte följde med när städerskorna skulla tvätta lakanen eller om hon kanske blev lite sugen på att äga den själv? Haha, hur som helst så sa dom att dom inte hade hittat den och att jag skulle kolla om den inte låg på baksidan, ramlat över balkongen eller något? Skulle den ha flygit dit av sig själv eller? Jaja, hoppas den är i goda hände iallafall! Säkert någon jätte glad grek som aldrig har ägt något finare som vandrar omkring med den :).. eller så har den flygit sin väg.
R. I. P min tunkia

haha, vilken jävla inlägg!




Hahahahahahahahah jag skojade bara! Jag hade visst tunikan här hemma.

Kommentarer
Postat av: Leia

Söt pressbild! =)

2009-07-05 @ 11:38:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0