Revolutionary road

Tjabba!
Ligger ute i solen & solar just nu. Isabelle ligger fortfarande och sover. Boring! Det är galet varmt så får skriva ett snabbt blogginlägg så att inte datorn sprängs.

Igår hyrde vi filmen Revolutionary road med Leonardo DiCaprio & Kate Winslet. Jag tyckte inte alls om den filmen. Den var bara jätte jobbig att titta på för dom bråkade bara hela tiden. Jag hade hoppats på en lite mer romantisk film, men icke! Med tanke på att det är bra skådespelare & att jag älskar dom i Titanic så blev jag riktigt besviken. 2 much drama! Iochförsig så är det en drama- film men den gick bara helt över styr. Filmen har fått bra respons av många men jag tyckte bara att den var jätte HEMSK.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad snygg blogg du har:)

2009-07-18 @ 20:27:12
URL: http://linneeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0