Repetition på skansen

Igår drog jag & Mikaela till allsång på skansen eller rättaresagt repetition på skansen. Det kostade 120kr (DYRT!!) att komma in. Vi tänkte kolla lite på djuren men det fanns inga djur? Skansen utan djur?, vart är världen påväg? Det enda vi såg var tre bebisbjörnar, en mamma, en lokatt, 5 vargar & någon konstig uggla. Kattungarna på lill-skansen fick vi inte se minsann. Efter ett misslyckat besök med djuren så gick vi mot scenen där de höll repetitionen inför Allsång på skansen. Vi tittade enda tills Mikaela fick se sin älskade Alexander Rybak sen drog vi oss till norrmalmstorg för att äta på Mcdonald's. Vi orkade alltså inte stanna kvar tills själva Allsång på skansen var eftersom det kanske var 2 timmar till den började & vad ska man göra på ett skansen utan djur i 2 timmar? Nej, vilken besvikelse!

Efter Mcdonald's satte vi oss vid Humlan & kollade på lite skejtare innan vi drog oss hemåt. Vi hyrde en film inför kvällen & bestämde oss för thrillern When a stranger calls. Vi var ensamma hemma hos mig så vi tänkte att det skulle bli lite kul att skrämma upp oss lite, dumma som vi är! Innan vi ens satt igång filmen så höll vi på att kissa på oss. Jag har sett den här filmen förut & den var fortfarande lika läskig/spännande. Efter den var vi lite uppskrämda så vi drog igång härliga Crossroads med Britney Spears & somnade till den.

 

When a stranger calls är verkligen en toppenfilm för mig. Inte allt för läskig, mest spännande. Ni vet inte hur jag är när det gäller skräck, jag skippar helst dom om jag säger så. När jag hade sett The ring så drog jag ut tvsladden i mitt rum i ett år efter. Det kanske förklarar en hel del? & vissa säger att The ring inte ens är läskig. HA-H!

Hoppas ni hade en trevlig tisdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0