Michael Jackson

Jag kan inte somna så jag sitter uppe & kollar på lite videor på MJ. Han har sjungit så många fina & bra låtar att jag blir alldeles rörd. Han var verkligen bra den där killen & att sitta och titta på massa videoklipp om honom får mig verkligen att känna vilken underbar människa han måste ha varit. Vad folk än säger om honom så vet vi fortfarande inte vad som är sant & inte. Förstår ni vilket krävande liv han måste ha haft? Att han i princip hela sitt liv varit känd & aldrig kunnat gå någonstans utan att bli igenkänd? Att varenda steg han tar följs av Paparazzi's? Ett litet fel & hela världen vet om det. Think about it.

När jag tittar på den här så börjar jag gråta.

Det är Michaels dotter Paris som tar farväl av sin pappa på minnescermonin
Lider verkligen med hans barn & hans familj


Vila i frid Michael Jackson, King Of Pop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0