Hemmaaa

Nu är jag hemma igen efter en vecka i sköna Grekland! Ska jag vara ärlig så har faktiskt inte så mycket att berätta om det förutom att jag badade & solade varje dag. ;)

Imorgon blir det Vaxholm med Sarie & boysen vi träffade förra veckan men bara om det blir fint väder såklart :) Jag måste även fixa allt till Hultsfred som jag inte orkat göra!! Sist ut som vanligt. Åker på Tisdag & fattar inte hur jag ska hinna med allt det :/

Jag är jätte trött & just nu förstår jag faktiskt inte att jag kan sitta & blogga! Det visar verkligen vilken datanörd jag är.. haha

Kommentarer
Postat av: Arnkvist

Glöm inte köpa tält =) Vi åker redan på måndag vilket ni också borde!

2009-07-05 @ 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0