Friday night

I Fredags så kom Sarie förbi mig för att göra mig sällskap i mitt tomma hus. Vi ville hitta på något kul så vi bestämde oss för att åka till en fest på Östermalm. Väl framme så kan jag berätta att det inte alls var någon fest utan att det bara var lite folk där. Det var rätt segt där så jag & Sarie bestämde oss för att få lite kul. Vi lärde oss att dansa bugg av några killar & dansade sedan vidare till Aqua's Dr.Jones & Barbiegirl. Jag kan inte riktigt säga att det var något speciellt drag där. Jag & Sarie fick kul men frågan är om någon annan fick det? Han som bodde där gick runt och städade?

Haha, jaja, när det blivit tillräckligt segt så drog vi oss till Vallentuna för att åka hem till Tom. Han envisades om att vi skulle ta en taxi från därifrån hem till honom men varken Sarie eller jag hade pengar så då erbjöd han sig att betala. Nej, sa vi eftersom det är jätte dyrt att åka därifrån & envisades om att vi VILLE åka buss hem. Tom påstod då att bussarna hade slutat gå & att vi måste ta en taxi för att komma hem. Tveksamt, men efter mycket övertalande gick vi med på att åka taxi. Sarie ringde en taxi som kom & hämtade upp oss. Jag kan berätta att det var den TREVLIGASTE taxichaffis jag åkt med. Han gjorde vår kväll & vi gjorde hans *höhö*. Efter ett desperat försök till att få honom som våran egna private taxidriver provade vi om han kanske hade facebook?-  Nej det hade han inte.. Han hade inte heller playahead, lunarstorm eller snuttis. Tillsist så frågade Sarie om han hade stallet men det hade han inte heller.. haha, väl framme vid Vallentuna så drog vi in till Tom där jag bl a fick klappa på en humla & ändra hans bakgrund på datorn. Jag berättade även en godnattsaga som fick glada miner av Sarie men inte alls lika glada från Tom. Den var bra! Vid kl. 6.30 bestämde vi oss för att bege oss hemåt. Hemma hos mig var vi klockan 7 & då gick vi och la oss.

Kvällens

  

Halsband: Soukgallerian
Topp: Klänning från H&M jag gjort om
Kjol: Veromoda
Armband: HULTSFRED, haha

Sjuk men rolig kväll! Den gillade vi.

Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha i love it

2009-07-19 @ 21:25:46
URL: http://sarie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

skitfint!

2009-07-22 @ 02:29:42
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0